پنج قولی که سازندگان ویچر ۳ داده اند

بروزترین وبلاگ بازی های رایانه ای

News Game 2013

پنج قولی که سازندگان ویچر ۳ داده اند

 سری ویچر همیشه بخاطر بخاطر داستان استثنائی، به چالش کشیدن ها و مبارزات چند وجهی اش ستایش شده است. برای ویچر ۳ استدیو CD Projekt Red تمرکز خود را به اضافه کردن یک “دنیای باز” فوق العاده عظیم به موارد اشاره شده گزاشته است. استدیو اعلام کرد که دمویی که ما در E3 نشان دادیم تنها نقطه بسیار کوچکی از جهان ویچر ۳ بود، ولی ما ۵ فکت جدید برای این شماره در نظر گرفته ایم که طرفداران سبک RPG را خشنود خواهد کرد.

ماورای افق: سی دی پراجکت اعلام کرد که دنیای ویچر ۳ ، سی و پنج برابر بزرگ تر از دنیای ویچر ۲ است، و از قوم ها و ملیت های مختلف تشکیل شده است و هر ملیت بر پایه فرهنگ،آداب و قهرمانان خاص و منحصر به فردی شکل گرفته است. دموی ما در E3 جنگل،مناطق ساحلی و تعدادی شهر های کوچک را به همراه سیستم داینامیک شب و روز به علاوه سیستم آب و هوا، نشان داد. آن سیستم ها فقط جنبه تزئینی ندارند، برای مثال اگر شما در هوای طوفانی سعی کنید قایق برانید ممکن است باد و طوفان قایق شما را به سخره ها سنگی بکوبد و خورد کند، یا مثلا گشت زدن در شب ها با وجود زوزه گرگ ها ریسک قابل توجهی را می طلبد. اکتشافات شما در جهان بازی به وسیله ماموریت های مختلف اصلی،فرعی و یا ماموریت های اتفاقی شکل خواهد گرفت.

ماموریت های جانبی که معنی داشته باشند: اکثریت بخش های دمو ما شامل نشان دادن یک ماموریت اختیاری و جانبی بود که در آن نشان داده میشد گرالت به روستایی که توسط موجودات وحشی گرفتار شده بود کمک میکرد. حال گرالت می تواند اگر خواست پیگیر قضیه شود، به دنبال موجودات رفته و نوع آن ها را مشخص کند، و در آخر بهترین تصمیم ممکن برای حل این قضیه را بگیرد. داستان های جانبی نیز مانند داستان اصلی شامل پیچیدگی ها و فعل و انفعالات مخصوص به خود می باشد و همچنین در نبرد ها نیز سعی کرده است تا مانند ماموریت های اصلی بازیکن را به چالش بکشد، مانند همین ماموریت اشاره شده که گرالت باید با یک هیولای درخت مانند به اسم “leshen” بجنگد. در پایان هم مطمئنا گرالت پولی بخاطر کمک هایش می گیرد اما نتیجه چیزی بیشتر از یک سیاه و سفید بازی است و گرالت کاملا خوشحال نیست. این ماموریت جانبی فقط یکی از بی شمار ماموریت های دیگر بود که نام برده شد.

هیولا ها: leshen که در دمو نشان داده شد یک هیولای بسیار قدرتمند است، اما یک باس فایت اصلی نیست. سی دی پراجکت گفته است که بازی شامل بیش از ۸۰ هیولای مختلف خواهد بود، که هر کدام مشخصات مخصوص به خود را دارند. قبل از تعقیب leshen گرالت کتاب خود را باز کرد تا درمورد آن هیولا تحقیق کند که آن کتاب شامل اطلاعات زیادی درمورد آن هیولا مانند اندازه اش،صدایی که تولید می کند،قدرت مخصوصش، و نقطه ضعف هایش می شد. برای مثال برای نابود کردن leshen  گرالت باید به داخل جنگل می رفت و سه روح محافظ را نابود می کرد تا این حیوان ضعیف شود و بعد از آن به او حمله کرده و شکستش داد.

به احساسات خود آمدند: در ویچر ۳ یک قدرت جدید برای گرالت معرفی شده است که “حس ویچری” نامیده می شود. فعال کردن این قدرت باعث می شود که دنیای بازی به رنگ سیاه و سفید در بیاید و المنت های مهم هایلایت شوند، درست مانند قدرت کارآگاهی بتمن در سری آرخام. وقتی که گرالت داشت leshen را تعقیب میکرد از حس ویچری استفاده کرد تا خون هایی که به زمین ریخته شده را تعقیب کند تا به لانه این موجود برسد، گرالت وقتی به لانه موجود رسید فهمید که او یکی از دهکده های نزدیک را هدف قرار داده است و او باید قبل از اینکه leshen همه چیز را از بین ببرد خود را به آنجا برساند. گرالت یک بار دیگر از حس ویچری خود استفاده کرد تا هویت مقتول بد شانس که یک دختر جوان به نام هایدل بود را بفهمد.

زندگی با عواقب: سری ویچر همیشه بخاطر قدرت و توانایی که به بازیکن ها می دهد تا داستان را با انتخاب ها و حرکاتشان شکل بدهند، شناخته می شود، و ویچر ۳ هم مطمئنا از این قائده مستثنا نیست. مراحل جانبی ای که ما در دمو دیدیم شامل داستان مجزا و عواقب محیطی می شد. شکست دادن leshen  باعث شد تا نفرینی که بر جنگل بود برداشته شود، یعنی باعث شد تا این جنگل نفرین شده روشن تر و زیبا تر بشود و از آن حالت کریه قبلی خارج شود، به هر حال آن تغییرات باعث به وجود آمدن تراژدی دهکده شدند. قربانی شدن هایدل برای از بین بردن leshen نه تنها بر نگشت، بلکه یک روستایی جوان و جاه طلب از این فرصت استفاده کرد و بزرگان روستا را به قتل رساند تا خودش به قدرت برسد. بعد از آن واقعه سرنوشت بسیار وحشتناکی برای روستاییان رقم خورد، با عوض شدن بزرگ روستای شان آن ها مخالفت کردند که این خود باعث شد تا تمامی مردم روستا قتل عام شوند. نتیجه به دست آمده می توانست کاملا متفاوت باشد اگر بازیکن در طی این ماموریت انتخاب های متفاوت تری انجام می داد یا کلا انتخاب میکرد تا ماموریت را انجام ندهد.

عنوان “The Witcher 3: Wild Hunt” برای پلتفرم های PC,PS4 و Xbox One در سال ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 25 خرداد 1392برچسب:پنج قولی که سازندگان ویچر ۳ داده اند,

] [ 9:17 ] [ mahdi ]

[ ]